Centrala telefoniczna IP PBX

Skuteczna komunikacja z Klientem

Skuteczna komunikacja z Klientem to kluczowy czynnik sukcesu firm i instytucji. Połączenie innowacyjnego systemu telekomunikacyjnego IP PBX oraz cyfrowych usług operatorskich ViIP obniży koszty i zapewni lepszy kontakt z Klientem.

System telefonii IP

 

 

 

Ofertę central telefonicznych IP PBX kierujemy dla firm, które chcą pozostać w kontakcie z Klientem w czasie rzeczywistym bez względu na czas, miejsce i sposób kontaktu. Dzięki nam uzyskasz korzyści które nie były możliwe do osiągnięcia w tradycyjnej telefonii analogowej. Już teraz zwiększysz efektywność działania dzięki zaletom telefonii IP.

Funkcjonalność Telefoniczna: IVR, telekonferencje, ring grupy, hunt grupy, kolejkowanie, poczta głosowa, zbieranie CDRów, raportowanie, transfer połączeń, przekierowania, kierowanie połączeń na podstawie numeru dzwoniącego, książka telefoniczna, nagrywanie rozmów, BLF, intercom, jednoczesne dzwonienie na numer wewnętrzny i numer komórkowy.


Mobilność: aplikacja mobilna (softphone) na iPhone, Android i Windows.

Zarządzanie: panel www użytkownika, wizard konfiguracyjny, automatyczny provisioning  telefonów IP plug & play.

Unified Communications: panel www użytkownika, zaawansowane zasady przekierowań, wsparcie dla rozmów video, poczta głosowa przez e-mail, integracja wielu lokalizacji w jeden system telefoniczny, informacja na temat statusu użytkowników, zintegrowany serwer faksów, otrzymywanie faxów jako PDF przez e-mail.

Portal użytkownika: transfer rozmów, podgląd połączeń przychodzących, osobista historia rozmów, podgląd kolejki, status innych użytkowników.

Łączność: VoIP, SIP Trunk, FXO, FXS, E1

Telefony: Cisco, Yealink, Grandstream, Polycom,