Wirtualna Centrala Telefoniczna
Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) to usługa telekomunikacyjna z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich PBX. Usługa może w całości lub częściowo zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych. Usługa usprawni obieg informacji i pozwoli zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w zaawansowany sposób.
Korzyści dla Twojej firmy:
- Oszczędność – VPBX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
- Proste użytkowanie – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, które obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta VPBX bez problemu może zarządzać nią własnymi zasobami.
- Wygoda – dzięki temu, iż VPBX umieszczony jest na serwerach i w centrum przetwarzania danych INTEGRAL, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po stronie INTEGRAL. Jedyne czego potrzeba to działające połączenia techniczne.
- Nowoczesne urządzenie – INTEGRAL dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP oraz bramy głosowe umożliwiające połączenie do VPBX obecnych telefonów. Alternatywnie Klient może korzystać z własnych urządzeń.
Możliwości usługi VPBX LITE:
- odtwarzanie zapowiedzi głosowych w określonych godzinach,
- łatwa komunikacja w firmie dzięki skróconym numerom wewnętrznym,
- przełączanie rozmów przez pracowników,
- numer stacjonarny na biurku oraz w komórce,
- warunkowe przekierowania połączeń, gdy zajęte, nie odbiera,
- sprawne zarządzanie i obsługę połączeń przychodzących do firmy,
- wirtualny faks, umożliwiający wysyłanie i odbieranie faksów przez komputer,
- opcjonalne nagrywanie prowadzonych rozmów,
- opcjonalna numeracja ulgowa 080x
Usługa VPBX PRO posiada szereg innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie systemem telekomunikacyjnym i przynoszą wiele korzyści związanych z jakością obsługi klienta czy też oszczędnością czasu i pieniędzy oraz kontrolą pracowników:
- IVR (Interactive Voice Response) z funkcją czasowych komunikatów – interaktywna obsługa Klienta.
- Powitanie na linii (DISA) – usługa zapowiedzi głosowej.
- Nagrywanie rozmów połączeń przychodzących i wychodzących.
- Połączenia trójstronne.
- Połączenia konferencyjne.
- Przekierowanie połączeń z dodatkową funkcją czasową.
- Grupy z funkcjami Call Center, Hunting i Pickup – sprawne kierowanie połączeń do odpowiedniej grupy pracowników.
- Zarządzanie centralą poprzez panel administracyjny.
- Wirtualny faks – w postaci plików PDF:
- Fax2Mail / Mail2Fax,
- Fax2Web / Web2Fax.
- Mapa Centrali – schemat graficzny prezentujący strukturę.
- Music on Hold.
- Połączenia oczekujące (CW).
- Połączenia zawieszone (CH).
- Natychmiastowe przeniesienie wywołania (CFU).
- Przeniesienie wywołania w przypadku zajętości (CFB).
- Przeniesienie wywołania przy braku odpowiedzi (CFNR).
- Przeniesienie zajętości na inny numer (CT).
- Usługa nie przeszkadzać (DnD).
- Prezentacja numeru osoby dzwoniącej (CLIP).