Wirtualna Centrala Telefoniczna

Wirtualna Centrala Telefoniczna (VPBX) to usługa telekomunikacyjna z funkcjonalnościami spotykanymi w klasycznych centralach abonenckich PBX. Usługa może w całości lub częściowo zastąpić istniejącą centralę telefoniczną dowolnej wielkości, a zarządzanie przez Internet zapewnia minimalny koszt wdrożenia oraz optymalny poziom kosztów miesięcznych. Usługa usprawni obieg informacji i pozwoli zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi w zaawansowany sposób.

Korzyści dla Twojej firmy:

  • Oszczędność – VPBX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • Proste użytkowanie – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, które obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta VPBX bez problemu może zarządzać nią własnymi zasobami.
  • Wygoda – dzięki temu, iż VPBX umieszczony jest na serwerach i w centrum przetwarzania danych INTEGRAL, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po stronie INTEGRAL. Jedyne czego potrzeba to działające połączenia techniczne.
  • Nowoczesne urządzenie – INTEGRAL dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP oraz bramy głosowe umożliwiające połączenie do VPBX obecnych telefonów. Alternatywnie Klient może korzystać z własnych urządzeń.

Możliwości usługi VPBX LITE:

  • odtwarzanie zapowiedzi głosowych w określonych godzinach,
  • łatwa komunikacja w firmie dzięki skróconym numerom wewnętrznym,
  • przełączanie rozmów przez pracowników,
  • numer stacjonarny na biurku oraz w komórce,
  • warunkowe przekierowania połączeń, gdy zajęte, nie odbiera,
  • sprawne zarządzanie i obsługę połączeń przychodzących do firmy,
  • wirtualny faks, umożliwiający wysyłanie i odbieranie faksów przez komputer,
  • opcjonalne nagrywanie prowadzonych rozmów,
  • opcjonalna numeracja ulgowa 080x

Usługa VPBX PRO posiada szereg innowacyjnych rozwiązań, które ułatwiają zarządzanie systemem telekomunikacyjnym i przynoszą wiele korzyści związanych z jakością obsługi klienta czy też oszczędnością czasu i pieniędzy oraz kontrolą pracowników:

  • IVR (Interactive Voice Response) z funkcją czasowych komunikatów – interaktywna obsługa Klienta.
  • Powitanie na linii (DISA) – usługa zapowiedzi głosowej.
  • Nagrywanie rozmów połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Połączenia trójstronne.
  • Połączenia konferencyjne.
  • Przekierowanie połączeń z dodatkową funkcją czasową.
  • Grupy z funkcjami Call Center, Hunting i Pickup – sprawne kierowanie połączeń do odpowiedniej grupy pracowników.
  • Zarządzanie centralą poprzez panel administracyjny.
  • Wirtualny faks – w postaci plików PDF:
    • Fax2Mail / Mail2Fax,
    • Fax2Web / Web2Fax.
  • Mapa Centrali – schemat graficzny prezentujący strukturę.
  • Music on Hold.
  • Połączenia oczekujące (CW).
  • Połączenia zawieszone (CH).
  • Natychmiastowe przeniesienie wywołania (CFU).
  • Przeniesienie wywołania w przypadku zajętości (CFB).
  • Przeniesienie wywołania przy braku odpowiedzi (CFNR).
  • Przeniesienie zajętości na inny numer (CT).
  • Usługa nie przeszkadzać (DnD).
  • Prezentacja numeru osoby dzwoniącej (CLIP).