Chmura Unified Communications

Unified Communications (UC) to system telekomunikacyjny, który integruje „ujednolica” wiele metod komunikacji w firmie. Twoja firma prawdopodobnie komunikuje się na wiele sposobów: rozmowy telefoniczne, wideokonferencje, wiadomości błyskawiczne, e-mail, SMS, faks – ta lista jest długa. Technologia napędza biznes z niekończącymi się narzędziami i aplikacjami do komunikacji, gromadzenie wszystkiego, czego potrzebujesz, aby zaspokoić różne potrzeby komunikacyjne Klientów i pracowników, może stać się skomplikowane i kosztowne. Rozwiązanie UC łączy wszystkie sposoby komunikacji Twojej firmy w jednej aplikacji i pozwala „rozmawiać” między sobą, dzięki czemu wszyscy mogą współpracować w jednym systemie ujednoliconej komunikacji, a Twoja firma jest znacznie bardziej wydajna. UC w zależności od potrzeb dostarczamy w chmurze lub instalujemy lokalnie.


UC oferuje przedsiębiorstwom przewagę konkurencyjną, zmniejszając liczbę niezależnych narzędzi, platform i rozwiązań, których potrzebują do komunikacji. Ponieważ Unified Communications integruje i optymalizuje wszystkie interakcje w organizacji, znacznie poprawia się współpraca w zespole i produktywność, a także zaangażowanie potencjalnych Klientów, dostawców i obecnych Klientów. Wiele firm wybiera ujednolicone systemy telefoniczne zamiast tradycyjnych systemów telefonicznych, ponieważ jest to lepszy sposób na zabezpieczenie ich inwestycji w przyszłości i dotrzymanie kroku postępowi technologicznemu.

Oto kilka głównych korzyści, jakie Unified Communications ma do zaoferowania firmom:

  • Poprawiona wydajność
  • Obniżone koszty
  • Zwiększone przychody
  • Lepsza obsługa Klienta

 Unified Communications zawiera w sobie wszystkie funkcje centrali IP PBX i systemu UC. Obsługuje wszystkie kanały komunikacji głos, tekst i wideo. Pozwalają w banalny i niezwykle skuteczny sposób zorganizować pracę zdalną w Twojej firmie.

Najważniejsze funkcje UC:

  • Integracja z CRM/ERP
  • Integracja z LiveChat
  • Wideokonferencje –  tryb szkolenia online/webinar
  • Integracja z Facebook Messenger
  • Integracja z WhatsApp
  • Wysyłka SMS
  • Kolejki połączeń
  • Nagrywanie połączeń
  • Współpracuje z dowolnymi urządzeniami SIP
  • Web klient i aplikacje na komórki
  • API, REST
  • Konfigurator graficzny Call Flow Designer
  • Prosty model licencjonowania

Oferowane przez nas rozwiązania podlegają ciągłemu rozwojowi, są rozpoznawane w raportach Gartnera, to potężne, doskonałe specjalizowane narzędzia telekomunikacyjne do wsparcia wielokanałowej komunikacji z Klientem oraz w zespołach pracowników. Można śmiało wykorzystać funkcjonalności UC, by pomóc Państwu zrealizować cele marketingowe. Przykładowo pod konkretne kampanie marketingowe możemy przypisać i udostępnić im dodatkowe numery telefoniczne, prezentowane w materiałach marketingowych, a wpadające na kolejkę rozmowy zaraportować ilościowo jak i jakościowo po stronie UC - dzięki temu będziemy wstanie przekazywać Państwu wartościowe statystyki (marketing efektywnościowy). To samo odnosi się do pozostałych dostępnych kanałów kontaktu digital z których chcą teraz korzystać Klienci w tym obecni już na rynku pracy milenialsi. W Polsce z Messengera korzysta prawie 23 mln internautów, natomiast z WhatsApp ok. 16 mln.